RODO
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OLMED Sp. z o.o z siedzibą w Olkuszu (32-300), przy ul. Nałkowskiej 1, zwana dalej Spółką;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.olmed@wp.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- realizacji świadczeń zdrowotnych
- realizacji praw pacjenta;
- kontaktu z pacjentem;
- wystawienia faktur VAT;
- rozliczenia z Narodowym Funduszem Zdrowia;
- celów statystycznych;
- wydawania zaświadczeń;
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą udostępniane innym odbiorcom tj.:
- osobom upoważnionym przez spółkę;
- innym współpracującym ze spółką placówkom medycznym;
- dostawcom oprogramowania;
- informatykom;
- PSSE;
- podmiotom zewnętrznym współpracującym ze spółką w zakresie realizacji usług;
- innym podmiotom jeżeli wynika to z obowiązujących przepisów prawa;
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
- Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej przechowywane są zgodnie z art. 29 ustawy o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta od 2 do 30 lat w zależności od danych zawartych w dokumentacji;
- Informuję, że zgodnie z art. 15-22 RODO przysługuje Panu/Pani prawo do dostępu do swoich danych, poprawiania ich, żądania sprostowania, usunięcia w przewidzianym prawem zakresie, przenoszenia danych i ograniczenia przetwarzania i prawem do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
- W związku z wyrażeniem przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu informuję, że zgoda ta może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych tj.: imię i nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, data urodzenia, płeć, imię i nazwisko przedstawiciela ustawowego i jego adres zamieszkania jest obowiązkowe, zgodnie z art. 25 ustawy o prawach pacjenta i rzecznika praw pacjenta;
- Pani/Pana dane w związku z udzieleniem świadczenia zdrowotnego mogą być przetwarzane w procesie profilowania. Proces ten jest niezbędny do udzielenia świadczenia zdrowotnego i może Pan/Pani nie wyrazić na nie zgody.
Profilowanie to dowolna forma zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
Klauzula Informacyjna - monitoring wizyjny
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych w zakresie monitoringu wizyjnego
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OLMED Sp. z o.o z siedzibą w Olkuszu (32-300), przy ul. Nałkowskiej 1, zwana dalej Spółką;
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.olmed@wp.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienie bezpieczeństwa oraz przeciwdziałanie naruszeniom prawa.
Monitoringiem wizyjnym w Olmed sp zoo objęto wejścia do budynku, tylną część budynku oraz parking przy budynku.
Przetwarzanie danych osobowych w ww. celu obejmuje udostępnianie danych osobowych na podstawie i w granicach prawa innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców tj.:
a) organom publicznym, instytucjom i innym podmiotom uprawnionym do dostępu lub otrzymania danych osobowych;
b) właściwym podmiotom oraz dostawcom niezbędnych usług przetwarzających dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
Zapisy z monitoringu przechowywane będą aż do nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie do 30 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie prawa.
Informuję, że zgodnie z art. 15-22 RODO przysługuje Panu/Pani prawo do dostępu do swoich danych, poprawiania ich, żądania sprostowania, usunięcia w przewidzianym prawem zakresie, przenoszenia danych i ograniczenia przetwarzania i prawem do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
W związku z wyrażeniem przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu informuję, że zgoda ta może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
Pani/Pana dane w związku z udzieleniem świadczenia zdrowotnego mogą być przetwarzane w procesie profilowania. Proces ten jest niezbędny do udzielenia świadczenia zdrowotnego i może Pan/Pani nie wyrazić na nie zgody.
Klauzula Informacyjna - COVID -19
Klauzula informacyjna dotycząca zapewnienia pomocy osobom, wymagającym wsparcia w związku z rozprzestrzenianiem się choroby zakaźnej COVID 19
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OLMED Sp. z o.o z siedzibą w Olkuszu (32-300), przy ul. Nałkowskiej 1, zwana dalej Spółką;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.olmed@wp.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zapobieganie rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19.
- Przetwarzanie danych osobowych w ww. celu obejmuje udostępnianie danych osobowych na podstawie i w granicach prawa innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców tj.:
- osobom upoważnionym przez spółkę;
- innym współpracującym ze spółką placówkom medycznym;
- dostawcom oprogramowania;
- informatykom;
- PSSE;
- podmiotom zewnętrznym współpracującym ze spółką w zakresie realizacji usług;
- innym podmiotom jeżeli wynika to z obowiązujących przepisów prawa;
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
- Informuję, że zgodnie z art. 15-22 RODO przysługuje Panu/Pani prawo do dostępu do swoich danych, poprawiania ich, żądania sprostowania, usunięcia w przewidzianym prawem zakresie, przenoszenia danych i ograniczenia przetwarzania i prawem do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
- W związku z wyrażeniem przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu informuję, że zgoda ta może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Pani/Pana dane w związku z udzieleniem świadczenia zdrowotnego mogą być przetwarzane w procesie profilowania. Proces ten jest niezbędny do udzielenia świadczenia zdrowotnego i może Pan/Pani nie wyrazić na nie zgody.